Administratief Medewerker Vastgoed Beheer – Parttime

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Vastgoed Beheer

Wie zijn wij?

Sinds 1919 maken wij werk van onze passie: de makelaardij! Wij zijn Nienaber Makelaars, een no nonsens makelaarskantoor, waarbij kwaliteit, integriteit en vooral onze opdrachtgever centraal staan. Ons team is enthousiast, energiek en gedreven en vormt een hechte club mensen waar alle ruimte is om jezelf te zijn en je verder te ontplooien. Naast de uitgebreide woningmakelaardij zijn wij ook actief in de bedrijfsmakelaardij, vastgoedmanagement en assurantiën. Wij adviseren en begeleiden op grote schaal binnen de hele regio Gooi en Vechtstreek onze opdrachtgevers voor verkoop, aankoop, verhuur, taxaties en vastgoedontwikkeling. Een breed georiënteerd kantoor met meer dan 100 jaar ervaring.

Wat zoeken wij?

Heb jij een passie voor klantgerichte dienstverlening en wil je werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan hebben wij de ideale parttime functie voor jou! In deze duobaan functie verdeeld over 2 tot 3 dagen werk je nauw samen met je collega’s om onze klanten snel en efficiënt te helpen met al hun technische vragen en problemen.

Als Administratief Medewerker Vastgoed Beheer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten en vragen, waarbij je een oplossingsgerichte houding aan de dag legt. Je ziet een klacht niet als een last, maar als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden en flexibele instelling weet je elke uitdaging aan te gaan en de klant tevreden te stellen.

Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het plannen, voorbereiden en notuleren van de VvE-vergaderingen. Je bent een echte duizendpoot die snel kan schakelen tussen verschillende taken. Je bent goed georganiseerd, proactief en ziet mogelijkheden om processen te verbeteren.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende en uitdagende functie in een dynamische omgeving;
  • Mogelijkheid tot persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Aantrekkelijk marktconform salaris;
  • Een prettige werksfeer met een hecht team van collega’s.

Wat vragen wij?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie of in de vastgoedsector;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Engelse taal in woord en geschrift;
  • Stressbestendig en oplossingsgericht;
  • Nauwkeurig, georganiseerd en proactief;
  • Woonachtig in de regio.

Interesse?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Solliciteer dan direct en stuur een mail naar wieke@nienaber.nl!  We zien er naar uit om kennis met je te maken.