Vastgoedmanagement

Nienaber Vastgoedmanagement is een middelgrote organisatie voor het vastgoedmanagement die sterk is vertegenwoordigd in de regio. Ons team van ervaren, professionele medewerkers spant zich tot het uiterste in om het vastgoed voor onze opdrachtgevers zo goed mogelijk te managen. 

Met een professioneel vastgoedmanagementsoftware en internetportalen voor onze opdrachtgevers, ondersteunen wij op alle gebieden van vastgoedmanagement. Tot de kerntaken behoren de begeleiding van onderhoud en renovatie, administratiebeheer, verhuren van vastgoed en huurincasso. Dit doen wij voor woningen, winkels, kantoren en bedrijfspanden, voor opdrachtgevers als institutionele- en professionele vastgoedbeleggers, particulieren en VvE’s.

De kerntaken van Administratie beheer zijn:

  • Huurincasso;
  • Debiteurenbeheer;
  • Opstellen huurafrekening en service- en stookkosten afrekening.

De kerntaken van Technisch beheer en ondersteuning:

  • Klachtenafhandeling en klachten registratie van huurders;
  • Periodieke opname van vastgoedobjecten;
  • Aanvragen en beoordelen van offertes;
  • Opstellen van een Meer Jaren Onderhoudsplan (MJOP);
  • Algemeen advies.

Commercieel beheer en ondersteuning:

  • Verhuur van vrijgekomen woningen, winkels, kantoren en bedrijfsobjecten;
  • Jaarlijkse huurprijsaanpassingen;
  • Advisering in het kader van optimalisatie van rendement.

Bent u benieuwd hoe wij onze werkzaamheden uitvoeren? Wij brengen u graag in contact met een bij ons in beheer zijnde vereniging zoals die van u, om meer te horen over hun ervaring met ons kantoor.